Vedení účetnictví
1. pomocí vzdáleného připojení
- vhodné pro společnosti, kde není tak rozsáhlá agenda, aby byla nutná osobní přítomnost
účetní
- pracujeme přímo ve vašem softwaru, takže se změny projeví ihned
- ušetříte náklady na vytvoření pracovního místa pro účetní, energii, spotřební materiál
- při výjimečných nárazových operacích (příprava na kontrolu, audit atd.) je pro
zpracování dokladů možné posílit účetní team
- dává účetním možnost řešit případné akutní operace okamžitě; bez ztráty času při
přesunu do vaší kanceláře
2. vyzvednutí si dokladů
- všechny vaše doklady si vyzvedneme a zpracujeme je externě
- pokud nemáte vlastní účetní software, odpadá vám nutnost jeho pořízení - účetnictví
povedeme v námi vlastněném účetním systému - údaje pravidelně zálohujeme
- účetní výsledky vám budeme předávat buďto v tištěné podobě nebo přehráním
do kopie softwaru, určené k nahlížení
- ušetříte náklady na vytvoření pracovního místa pro účetní, energii, spotřební materiál
3. v prostorách vaší společnosti
- pracujeme přímo ve vaší kanceláři, na vašem počítači, s vaším softwarem
- práce se odehrává v pevně stanoveném dnu/hodině