Vedení účetnictví

1. pomocí vzdáleného připojení
   - vhodné pro společnosti, kde není tak rozsáhlá agenda, aby byla nutná osobní přítomnost
     účetní
   - pracujeme přímo ve vašem softwaru, takže se změny projeví ihned
   - ušetříte náklady na vytvoření pracovního místa pro účetní, energii, spotřební materiál
   - při výjimečných nárazových operacích (příprava na kontrolu, audit atd.) je pro
     zpracování dokladů možné posílit účetní team
   - dává účetním možnost řešit případné akutní operace okamžitě; bez ztráty času při
      přesunu do vaší kanceláře

2. vyzvednutí si dokladů
    - všechny vaše doklady si vyzvedneme a zpracujeme je externě
    - pokud nemáte vlastní účetní software, odpadá vám nutnost jeho pořízení - účetnictví
      povedeme v námi vlastněném účetním systému - údaje pravidelně zálohujeme
    - účetní výsledky vám budeme předávat buďto v tištěné podobě nebo přehráním
      do kopie softwaru, určené k nahlížení
    - ušetříte náklady na vytvoření pracovního místa pro účetní, energii, spotřební materiál

3. v prostorách vaší společnosti
    - pracujeme přímo ve vaší kanceláři, na vašem počítači, s vaším softwarem
    - práce se odehrává v pevně stanoveném dnu/hodině